OPIS SPRAWY
Procedura wydania zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych.

GDZIE I JAK ZŁOŻYSZ DOKUMENTY?
Wniosek  należy złożyć w wersji papierowej w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy,
ul. Zygmunta Augusta 16, 85-082 Bydgoszcz, parter lub dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej. Dokumenty można również złożyć w wersji elektronicznej na skrzynkę podawczą urzędu za pośrednictwem platformy e-Puap przy pomocy profilu zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

CO MUSISZ DOŁĄCZYĆ DO WNIOSKU?
Załączniki nie są wymagane.

ILE BĘDZIESZ CZEKAĆ?
Organ nadzorujący wydaje zaświadczenie w ciągu 7 dni od daty wpływu do Kancelarii.

ILE ZAPŁACISZ?
Wydanie zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych jest wolne od opłat.

CO JESZCZE MUSISZ WIEDZIEĆ?
Ewidencja jest jawna i udostępniana w Biuletynie Informacji Publicznej. Każdy ma prawo otrzymania zaświadczeń z ewidencji.

PODSTAWA PRAWNA
Art. 40 b ust. 4 Ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2020 r. poz. 2261
t.j.)

KTO ZAŁATWI TWOJĄ SPRAWĘ?
Sprawy związane z wydaniem zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych prowadzi Wydział Promocji, Kultury i Sportu, ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz. W celu uzyskania szczegółowych informacji można zadzwonić pod nr 52 584 12 91 w godzinach pracy urzędu.