Uchwała Nr 339/XL/18 w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Powiatu Bydgoskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2019.
Załącznik Nr 1- Zestawienie zmian w planowanych dochodach budżetu Powiatu Bydgoskiego na rok 2018 Załącznik Nr 2 - Zestawienie zmian w planowanych wydatkach budżetu Powiatu Bydgoskiego na rok 2018
Załącznik Nr 3 - Planowane wydatki budżetu Powiatu Bydgoskiego na rok 2018 (wg grup wydatków) Załącznik Nr 4 - Planowane dotacje z budżetu Powiatu Bydgoskiego w roku 2018 z podziałem na dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych i spoza sektora oraz dotacje podmiotowe, celowe i wpłaty na fundusz Załącznik Nr 5 - Dochody związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w roku 2018 Załącznik Nr 6 - Wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w roku 2018
Załącznik Nr 7 - Wydatki majątkowe ujęte w budżecie Powiatu Bydgoskiego w roku 2018 Załącznik Nr 8A- Plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez Powiat Bydgoski w roku 2018
Załącznik Nr 8B - Plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych przez Powiat Bydgoski w roku 2018
Załącznik Nr 9 - Wydatki na programy i projekty finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych Załącznik Nr 10 - Przeznaczenie dochodów z tytułu różnych opłat za korzystanie ze środowiska na rok 2018
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.